6 Mart 2013 Çarşamba

Oda Gitti

                Evde hasta yattığım bir sırada öğrendim vefat haberini.Yazmak bugüne kısmetmiş.Ömrü hayatım boyunca bir albümünü alıp dinlemedim,yada bir filmini baştan sona izlemedim hatta itiraf etmek gerekirse uzunca bir dönem acırcasına baktığım şarkılar kategorisindeydi şarkıları.

                Bir gün bir mezarlık ziyareti sırasında genç bir çocuğun resminin altında onun şarkısının yazdığını gördüm.Şarkı "Adını Sen Koy" isimli şarkıydı.O gün ortada benim anlayamayacağım tahmin edemeyeceğim çok başka birşey olduğunu onunla dinleyicileri arasındaki ilişkinin çok farklı olduğunu anladım,öyle ya insan mezarına dahi onun şarkı sözlerini yazdırır mı?

                Dinlediğim tek şarkısı da o oldu zaten Adını Sen Koy.ne zaman da duysam o mezarlıktaki kahverengi montlu gülen yüzlü genç çocuk gelir aklıma.Yıllardan sonra o katı arabeskçi kimliğinden sıyrıldı malumunuz popüler şarkıları okudu,ben yine dinlemedim,bundan sonrada dinlermiyim bilmiyorum... Ölümünden sonra hayatına dair iç burkan detaylar düştü haberlere ve  bu yönü ile bir kez daha takdirimi kazandı böyle bir hayatı hiçbir zaman reklam malzemesi olarak kullanmamasıyla... O samimi,doğal iyi bir insandı,tüm iyi insanlar gibi oda erkenden çekti gitti.

             Bu tarz iyi insanların ölümlerinde hep ne kadar yaşlandığımı yılların ne çabuk geçtiğini düşünürüm.Yine öyle oldu hayatımızdaki bir figür daha kayboldu gitti...Eyvallah Müslüm Baba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder