14 Ekim 2013 Pazartesi

Cihan AVCU Röportajı


    
                                                              
                      Evet blog yayınımızın ilk röportajını takımımız genç oyuncusu Hüseyin Cihan AVCU ile yapmak kısmet oldu sevgili okuyucular.Uzun zaman önce gerçekleştirdiğimiz bu röportajı aslında bayramın ilk günü yayınlamayı düşünüyordum.Ancak evimizde oynayıp kazandığımız Kızılcıhamam maçına gidemeyince,izlemediğimiz maçları yayınlamama prensibi gereği bu yazının tarihini öne aldık.
                       Blog: Öncelikle bize zaman ayırdığın için teşekkür ederim.İlk sorum Altay'da bir günün nasıl geçiyor?
                       Cihan: Altay bizim evimiz gibi evde ne yapıyorsak aynısını burda da yapıyoruz.
                       Blog:İkinci sorum oynadığın mevki konusunda.Kariyerinin ilerki dönemlerinde mevkiinde bir değişiklik düşünürmüsün,düşünürsen neresi olur?

                       Cihan:Ben geçen sezon pek çok mevkide oynadım.Takımın jokeriydim diyebilirim,ama asıl mevkim orta saha mevkiimi değiştirmeyi düşünmüyorum.
                       Blog: Üçüncü sorum bu tarz futbolcu röpörtajlarının klasiği olan bir soru,futbolla ilk tanıştığında ve halen idolün olan bir isim varmı?
                       Cihan:Futbolla ilk tanıştığımda ve bana yardımcı olan futbol mantelitemi geliştiren bir büyüğüm vardı şu anda da aynı takımda yer alıyoruz.Her zaman desteğini hissetmişimdir arkamda Mustafa CEVAHİR'in.İdolüm yok ama örnek aldığım iki isim var Mustafa CEVAHİR ve Erdal GÜNEŞ.
                        Blog:Beğendiğin bir lig varmı Cihan? Sevdiğin sempati duyduğun yabancı bir takım varmı?
                        Cihan: Sevdiğim ve ilgi ile izlediğim lig olarak La Liga var.Sempati duyduğum bir takım yok zaten Altaylı'yım.
                         Blog: Kariyerinle ilgili olarak bugüne kadar hiç endişeye kapıldığın bir dönem oldu mu?Olduysa ve çok özel değilse biraz bahsedermisin?
                         Cihan:Kariyerimle ilgili olarak hiçbir zaman endişeye kapılmadım.Neden kapılmadın derseniz Altay çok büyük bir camia.Geçirdiğim sakatlığım olsun,performansımın düştüğü zamanlar olsun her zaman teknik heyetten yöneticisine kadar destek görüyorsun.
                         Blog: Yüzüncü yılda önceki yıllara oranla takımın genel havasında,gücünde,atmosferinde bir değişiklik varmı sence?
                        Cihan:Yüzüncü yılda geçmiş sezona yönelik şampiyonluğu benimseyen bir ekibimiz var,iyi ve geniş bir kadromuz var.
                       Blog:Kişisel olarak maç esnasında tribünlerden gelen olumsuz davranışlar oyununu etkiliyor mu?
                      Cihan:Profosyonel olarak Altay'da üçüncü sezonum,hiç öyle bir tepkiyle karşılaşmadım karşılaşsam etkilenmezdim sanırım.
                      Blog:Takımda oynadığın ilk günden bu yana gelişimini nasıl görüyorsun?Bu zaman diliminde kendini en eleştirdiğin dönemler?
                      Cihan:İlk günden bu yana gelişim kaydettiğime inanıyorum.Beni geri götüren tek olay üç ay süren sakatlığım oldu.Onun etkilerini şimdi atmaya başladım fakat eski formumu yakalamam için biraz zaman lazım,kendimi eleştirdiğim zamanlara gelince herkesin kendisini eleştirdiği zamanlar olmuştur,ben her zaman eleştiriyorum kendimi takibi her zaman kötü yönde değil.
                       Blog:Peki bundan sonraki hedeflerin neler?Genç ve başarılı bir oyuncu olarak bir kariyer planlaması yaptın mı?
                      Cihan:Şu anda bir çok kişi beni genç olarak bilmiyor.Yaşımın büyük olduğunu sanıyorlar.Her genç oyuncu gibi benimde hedeflerim var tabiki.Altay'daki platformumu tamamladıktan sonra süper lig seviyesinde oynamak istiyorum.avrupa hedefim yok.
                     Blog:Genç bir oyuncu olarak İzmir'de yaşamak,işine konsatre olmak zor mu sence? Yani anadoluda bir takımda oynasan daha farklı olurmuydu?
                    Cihan:İzmir'de futbol oynamak gerçekten çok zor çünkü yaşantısı bir futbolcu için en zor şehirlerden birisi.Benim konsatrem her zaman futbola olmuştur çünkü biliyorum ki İzmir'in yaşantısına daldın mı futbol yaşantın sallantıya giriyor.Bilinçle yaklaştığım için dışardaki hayatla çok fazla ilgilenmiyorum.
                      Blog: Bize zaman ayırdığın için tekrardan çok teşekkürler.Sana bundan sonraki yaşamında başarılar diler blog olarak her zaman takipçin olacağını belirtiriz.
                     Cihan:Böyle güzel bir sohbet için ben teşekkür ederim.

                   Genel anlamda çok bilinçli çok doğru cümlelerle kendini ifade etti Cihan.Bu haliylede alıştığımız futbolcu standardının çok ötesinde olduğunu bir kez daha gösterdi.Röportajda üzüldüğüm tek nokta avrupa hedefinin olmaması konusu.Onu canlı izleyen biri olarak şimdi olmasa bile gelişim süreci sonunda Avrupanın kalbur üstü orta saha oyuncularından biri olabileceğini EPL dahil hemen bütün liglerde rahatlıkla forma giyeceğini net söyleyebilirim. Ki umarım günü geldiğinde bu yazıyı arşivden çıkarıp ben dediydim demek kısmet olur.Kendisine bu güzel sohbet için tekrardan çok ama çok teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder