26 Ekim 2013 Cumartesi

Ümit Hoca'da Gitti


   Netten uzak kaldığımız dönemde,yarınki Bayrampaşa maçına dair iki kelam edeceğimizi düşündüğüm bir anda  Ümit KAYIHAN ile yolları ayırdığımız haberini aldık.Bu yüzden Bayrampaşa yazısı isteyenler geçen yılki yazıyla idare edecekler artık. yazı için buraya tık  Bana göre ligin daha başında olmamıza rağmen yönetim radikal bir karar ile hoca ile yollarını ayırdı.Üç galibiyet,üç beraberlik ve iki yenilgi ile toplamda 12 puanla altıncı sırada bıraktı takımı Ümit hoca.
   Bu istasikte arada bir maçlık Diyarbakır kupa galibiyetinin de olduğunu unutmamak lazım.Yönetim kanadından yapılan açıklamada geç kalınmadan bu hamlenin yapılması gerektiği söylenmekte.Aslında her yönüyle tartışılabilecek olayın bütün tarafları açısından da haklı olunabilecek doneler bulunabilir bu olayda.
   Bana göre benim spor anlayışıma göre hiçbir spor klubünde sezon içinde hoca,başkan vb.aktörlerin değiştirilmemesi gerekir.Benim anlayışım bakış açım budur.Ama ülkemizde çoğu kez bu hamlelerin hüsranla sonuçlandığı gibi bazen işe yaradığı da olmuyor değil,Zaten bu sağlıksız düzenin bizde böyle yerleşmesinin en temel nedeni aradaki o mucizeler bana göre.
   Henüz kimle anlaştığımız belli değil kulislerde Engin İPEKOĞLU ismi geçiyor.Takım yarın oynayacağı Bayrampaşa maçının yanı sıra ondan sonraki hafta oynanacak kupa maçında da hocasız oynama durumunda kalabilir.Kendi görüşüm yanlış bir hamle ancak dediğim gibi ülkemizde bu kan değişikliklerinin işe yaradığı mucizevi futbol hikayeleri de yok değil.
   Yarına (bugüne )kadar hoca isminin açıklanması çok zor göründüğüne göre,yarınki maçta oyuncularımıza büyük iş düşüyor.Özellikle Korhan'a.Kendisinin bu maçta oynayıp oynamayacağına dair bilgim yok ama Altay yine yaptı yapacağına ligin ilk yarısında oynadığı bugüne kadar hemen her maçı final havasına getirmeyi başardı.Üstüne basarak tekrar etmekte fayda var Ümit hocanın sezon başladıktan sonra gönderilmesini kesinlikle doğru bulmuyorum ama şu aşamadan sonra yapılabilecek birşey olmadığını yönetiminde bu sezonu riske etmek istemediğini anlayabilmeye çalışıyorum.
    Maç günü olduğundan konuyu daha fazla yazmak istemiyorum ancak gelmesini istediğim istemediğim isimlerden de bahsedeyim kısaca.Feyyaz,Metin,Hüseyin KALPAR hoca,Ziya DOĞAN hoca kesinlikle ve kesinlikle gelmesini istemediğim isimler sistemlerinden dolayı.Bana göre olabilirse en iyi isim şu anda Abdullah AVCI ancak onu getirmek çok zor hatta imkansız gibi,onun dışında Altay gelenekleri ile yetimiş bizde oynayıp hiç hocalık yapmamış genç bir isimde olabilir, Hikmet hoca boşta bildiğim kadarı ile uzun vadeli bir sözleşme ile o olabilir, vs vs.Engin olayına ise nötürüm.Olursa tavrım bekleyip görmekten yana olur.
    Bugünkü maç gerçekten çok önemli bir maç kazanırsak bu krizden çok rahat çıkarız diye düşünüyorum.Bunun lokal mi genel mi bir çıkış olacağına da önümüzdeki haftalarda karar veriririz.Tatilde olduğumuzdan ve net sorunu olduğundan bu iki önemli konuyu böyle yüzeysel geçmek zorunda kaldım.Bugün Bayrampaşa karşısında başarılar Büyük Altay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder