8 Ekim 2012 Pazartesi

Newcastle United:0 M.United:3


                       Dün Altay'ın maçı olması nedeniyle bu maçın yayını bugüne kaldı.  Castle'den baya bir ümitliydim ama maselef İngiltere liginde izlediğim ikinci maç sonunda da geçen onca zamandan sonra değişen pek birşey olmadığını gördüm.Evans,Evra ve Cleverley' in golleri ile Manu deplasmanda oldukça rahat geçti Castle'yi.Öncelikle Ben Arfa' dan bahsetmek istiyorum.Premier lig takımlarının Mido dan bu yana bu Arap yada Arap kökekenli futbolcu fetişizmini bir türlü anlamıyorum.Her ne kadar Afra Fransız vatandaşı olsada bu kategoriye fazlası ile giriyor.Maç boyunca çok büyük bir hayal kırıklığından başka birşey değildi. Bu adam böyle köklü bir takımda nasıl oynar anlamıyorum.
                    Gelelim bana göre günün asıl bombası kaleci Steve Harper'a.Sen onca yıl yedek bekle,sonra eline geçen şansları böyle duyarsızca harca,1975 doğumlu Harper malesef bir kalecide üstelik de bir yedek kalecide olması gerekenden çok fazla öz güven ve disiplinsizliğe sahip.Her ne kadar son golde hatası olmadığı söylensede bence maçı tek başına katletti desek yeridir. 

                  Ev sahibi takımda gözen batan isimler ise bugün tutuk gününde olmasına rağmen Shane FERGUSON, Gutierrez ve Tiote idi.Manu ya gelince zaten bilindik takımların bilindik özellikleri hakkında çokda şey söylemeye gerek yok.Az yukarda bahsettim ama izlediğim iki lig maçında da favori takimların rakiplerine oranla çok ezici bir üstünlükleri vardı ki neredeyse bizim ligi bile geçecek mahiyette bir üstünlüktü bu. Ne evvelki gün Norwich be bu maçta Castle sabaha kadar oynasalar yenemezlerdi rakiplerini. Umarım ligin ilerleyen haftalarında bu tablo değişir de şöyle güzel maçları yazma şansımız olur.
                                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder