14 Kasım 2012 Çarşamba

Kızılcıhamamspor A.Ş :3 Altay:3

                     
                                 Aslında hiç yazmak istemediğim türden bir maç.Ne yazsak,ne anlatsak bilmiyorum. İşyerinde arkadaşlarla iddiaya girdik,Altay kazanırsa ben,yenilirse diğeri,berabere kalırsa bir başkası soda ısmarlayacaktı.Maça bir kırmızı kart ve Ahmet YAKAK'ın attığı golle önde başlayınca umutlandım,derken bir anda maç üç sıfır oldu.Ancak 57,86 ve 90.dakikada yediğimiz gollerle sahadan 3-3 lük bir beraberlik ile ayrıldık.
                                  Futbolda her türlü sonuç var zaten futbol bu yüzden futbol ama bu kadarını da beklemiyordum.Skoru duyduğum andan şu ana kadar moralim berbat durumda. Maçı izlemedim,izlemediğim birmaç hakkında yorum yapıyormuş gibi olabilir ancak ne olursa olsun on kişilik bir rakibe karşı üç sıfırdan puan vermek profosyonellik anlaşıyında olmayan birşeydir diye düşünüyorum,Elbette oyuncularda,hocamızda,yönetimde herkes bizim kadar üzgündür bundan hiç şüphem yok ancak her sektörde olduğu gibi bu işin bir sorumlusu varsa ki var cezasını çekmeli.Yazmaya dilim ve kalemim  varmıyor ama bu skor takımdaki otorite boşluğunun çok net bir göstergesi.Şımarıklık demeyeyim,ciddiyetsizlik demeyeyim otorite boşluğu diyelim.
                               Beyhan hoca istifa sesleri yükselmeye başladı bile. Oyuncu değişikliği tercihlerin baktığımda aslında hocanın zamanında oyuna müdehaleleri olduğu görünüyor ama sadece dakikasında oyuncu değiştirmekle olmuyor sanırım. Camiada genel kanı hocanın istifasından yana olsada puan tablosuna ve bu pırıl pırıl çocuklara baktığımda Beyhan hocanın yinede ilk yarı sonuna kadar kalması gerektiğini düşünüyorum.Eğer bu skorlar devam ederse devre arasında yapacaksak hoca değişikliğini yapmalıyız.Dedimya ne yazasım,ne duyasım olan bir maç.      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder