3 Aralık 2012 Pazartesi

Alanyaspor:3 Altay :0


Bendedimdiyciler Mutlu

             Böyle bir maçtan sonra insanın iki kelime yazası gelmiyor ancak gerek ulusal gerek yerel basında büyük bir "bendediydimci" enflasyonu yaşanıyor,meğer ne büyük bir mutlulukla bekliyorlarmış Altay'ın bugünlere gelmesini,meğer ne büyük bir haz veriyormuş ben dediydimcilik.

            Önce kısaca maçtan bahsedersek takım maça Ali,İsa,Ahmet,İsmet,Metin,Volkan,Hüseyin,Erdal,Mustafa,Abdulkadir ve İsmet GÖKSELOĞLU  onbiri ile çıktık,Rakibin golleri,Ünal,Semavi ve Cihan'dan geldi.

          Dediğim gibi böyle anlarda pek maç yazası gelmiyor insanın. An itibarı ile Beyhan hocanın istifası ve Serhat AKIN ile yolların ayrıldığı yönünde haberler geliyor ki sanırım doğru haberler.Özellikle Serhat ile yolların ayrılması oldukça doğru bir hamle ancak Beyhan hoca konusunda doğrumu yapıldı yanlışmı yapıldı bilmiyorum,Kan değişiklikleri her zaman takımlar üzerinde olumlu etki yapıyor ama bu etki bazen suni de olabiliyor.Şahsen hocanın şu aşamada istifasını hiç istemezdim,hemde hiç.

     Hoca gitti,Serhat gitti bütün sular duruldu herşey düzeldi.Bir milyona satılan biletleri dahi almaktan aciz o tribünleri hınca hınç dolduramayan taraftarın hiç suçu yok, bütün suç bunca borcun bunca sorunun altına elini koyan,hocada,yönetimde oyuncularda.

   Daha öncede belirtmiştim Altay ın  şu an en büyük hazinesi elindeki bu genç oyuncular,Bunu ne romantiklik olsun diye ne muhalafet olsun diye yazıyorum,Benim için takımın başarısı ile tabelanın direkt bir orantısı yok eğer bu yönetim en az üç dört  sene bu gençleri elinde tutmayı başarırsa işte o zaman benim için başarılı bir yönetim olacak. Bu çok zor birşey tutamazlarsa şu krizde onlara çokda birşey diyemem.
    Kriz demişken takımın bu halini eleştirecem diye Türkiye Kupasını küçük görmek gibi bir gaflet içinede giriyoruz.Sanki takım Şampiyonlar liginde yarı final oynuyor,ligde başarıdan başarıya koşuyor,ekonomik olarak mükemmel seviyedeyizde Türkiye Kupasını küçük görüyoruz. Şu takımın ülkemizde büyükler diye tabir edilen takımlarla yapılacak maçlardaki hasılata dahi ihtiyacı varda haberimiz yok.
      Sonuç olarak tatsız bir hafta,tatsız günler tatsız sonuçlar.Liderle olan puan farkı değil alttakilerle olan puan eşitliği bizim canımızı sıkan aslında.Aslında bu yazı uzar giderde dedim ya yok yazasım işte umarım geçecek bu günler.Bendedimdiycilerde layıklarını bulurlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder