23 Mayıs 2014 Cuma

Süleyman Abi

                        Az önce aldım haberi...Süleyman abiyi kaybetmişiz...Daha iki gün önce tv programını izlemiştim,o herzamanki yapıcı net samimi yorumları ile ekrandaydı.Daha 62 yaşındaydı gençti Süleyman abi.Sabah saatlerinde geçirdiği kalp krizi ile aramızdan ayrıldı...
                      İzmir'e ilk geldiğimde farketmiştim onu keza ikinci kez döndüğümde programlarını ve yazılarını sık okur oldum.Yerel basın mensupları genelde belli bir taraf olup hep yorumları objektiflikten öyle yada böyle kayar ama Süleyman abi 2000 li yılların başından bu yana neyse hep o olmuştur.Beğenerek severek okur ve dinlerdim yorumlarını,Bir Altay taraftarı olarak en zor dönemlerde dahi hiçbir yorumu kızdırıp küstürmemiştir. Ancak bir okadarda dolu net yorumları vardı Süleyman abinin....
                     Böyle bir anda aslında çokta spordan bahsetmek yorumlarından bahsetmek yanlış ama özel bir insandı Süleyman abi,İzmir medyası yokluğunu gerçekten çok arayacak.İlginç bir şekilde onu dinledikçe nedendir bilmem aklıma hep "makarna" gelirdi. Buda tatlı bir anı olarak kalacak mazimizde.Hayatımızda iz bırakan bir insan daha göçtü gitti bir dünyadan.Allah Rahmet eylesin...Süleyman Abi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder