15 Ekim 2012 Pazartesi

Başkanımız konuştu.

                        Açık konuşmak gerekirse başkanımız Sayın Ömer HIZLIOK'u ilk kez bu sezon bir canlı yayında izledim.Mümkün olduğunca objektif davranmaya çalışacağım ama öncelikle vizyonu,yorumu,olaylara bakış açısı ile bugün pek çok süper lig kulubünün sahip olmadığı samimiyette doğrulukta bir başkana sahibiniz bunu bir kere bir yana koyalım.
                          Anlattıklarına gelince büyük klüplerde olduğu gibi takıma maddi manevi katkı sağlayacak bir arazi projesinden bahsetti başkan.Tesislenme anlamında büyük atılımlar yapacağımızın işareti  diye düşündüm ancak burayı başka ticari işlerde kullanarak klube kaynak sağlanacağını belirttiğinden kbulün mevcut yapısını düşündüğümde bununda yanlış bir adım olmadığını söyleyebilirim Bencede klübün bu tarz bir imkanı varsa kesinlikle değerlendirilmeli.
                           Bizim hep bahsettiğimiz yönetimlerdeki istikrar olayından bahsetti başkan ki bence buda oldukça doğru bir tespitti.Altay Sigorta projesinden gelecek gelirlerin altyapıya aktarılacağını söyledi ki bu taraf biraz düşündürücü çünkü ben hala bu projenin sanıldığı kadar fazla gelir getireceğini düşünmüyorum
                          Benim en çok beğendiğim ve hoşuma giden tespiti ise gelişen değişen çağı zamanında göremedikleri özeleştirisiydi.Bu çok önemli ve doğru bir tespit başkanın bunu bu denli samimi ve içtenlikle dile getirmesi açıkçası beni gelecek için daha da umutlandırdı.
                         Stadın kiralama süreci ve yapımı ile ilgili bir kaç kelam daha etti başkanımız ve takıma herkesin destek vermesi gerektiğini söyledi.Genel anlamda dediğim gibi başkanımızın tespitlerinin hepsine katılıyorum,ancak yeri gelmişken klubün mevcut ödemeleri ve borcu çevirm konusunda da bir kaç şey duymak isterdim ancak bunları söylemedi başkan bir bildiği vardır mutlaka  diyerek şimdilik bu konun soğumasından yanayım.
                      Uzun lafın kısası klubün mevcut borçlarının çevirilmesi konusu dışında güzel bir röpörtaj oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder