9 Aralık 2012 Pazar

Altay:1-Gaziosmanpaşaspor:3

                                                          Gaziosmanşaya'ya Yenilmişiz

                    Günlerden Pazar.İzmir sağnak yağışlı,gri kapalı bir hava var.İşler güçlerden fırsat bulup neti açıyorum ve takımımızın maçının dün olduğunu dahası da maçı 1-3 kaybettiğimizi bendediydimcilerden öğreniyorum. Yazılarının devamını okumuyorum bile çünkü daha başlangıcında bu işten ne kadar haz duydukları ne kadar mutlu oldukları anlaşılıyor.
                   Bu sezon hafta içi oynanan Kızılcıhamam maçı dışında ilk kez Pazar dışı bir maç oynuyoruz ve  malesef ben bu maçı kaçırıyorum.Bunu sadece işin gücün yoğunluğuna da bağlamamak lazım aslında.
                 Maça Ali,Ahmet,İsa,Hüseyin,Metin,Volkan,Erdal,İsmet,Aykut,Abdulkadir ve Halil onbiri ile başlamışız.Rakip Onur (2) ve Ethem ile golü bulmuş bizim tek golümüzü İsmet atmış.Lig sonuncusuna yenildik,camiada şimdiden düşme korkusu baş gösterdi ben bile artık maç günlerini takip edemez olmuşum.Allah sonumuzu hayır etsin... Puan tablosunu grubumuzda bugün oynanacak maçlardan sonra güncellerim artık...Tekrardan özür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder