19 Kasım 2014 Çarşamba

Futboldan Soğumak.

           Şu aralar çoğu futbolseverin yaşadığı bir sıkıntı bu.Hele ki oyunu İzmir'den takip ediyorsanız bu sıkıntı adeta katlanarak  üstünüze bir yük olarak biniyor....            Zaten memlekette oynanan oyunun kalitesi belli üstüne üstük birde stad bulamama, passolig uygulamaları, kluplerin halen 1990' lı yıllar tarzı ile yönetilmesi vs vs geline insan artık iyce İLLALLAH ediyor.
         Ancak işin öbür tarafı bu oyunu sevenler belli bir süre sonra bu oyunsuz yapamıyorlar.Oyunu özlüyorlar ancak bu özlemleri güzel,rekabetçi  bir oyunla değil daha ziyade bir evvel izledikleri maçtan çok daha kötü ve yavan bir futbol ile törpüleniyor.
         Bu bağlamda Altayın durumu malumunuz,Ekonomik sıkıntıların yanına son dönemde sportif başarısızlıklar da eklenmeye başladı.Tabi sene başından beri yaşanan stad olaylarını da hesaba katmak gerekirse düşünüyorum da niye bulunduğum şehir dışındaki maçları şu faktörler yüzünden gideyim ki ben?
        Uzun lafın kısası şu aralar oyundan soğuma dönemindeyiz yine,bu dönemler tehlikeli dönemler oyuna yeniden dönebileceğimiz gibi tamamende kopabiliriz. Yada formatı komple değiştirip spor fazla hayat az yerine tam tersine de dönebiliriz.Ne yaparız ne ederiz inanın bilmiyorum sevgili takipçilerimiz.
       Sadece şu an amatöründen profosyoneline oyunun her tarzından ve türlüsünden soğudum.Bilin istedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder